مهدی - شرکت توسعه مدیریت دانش نهاد (تمدن)

مهدی

مهدی

There are many variations of passages of Lorem Ipsum available, but the majority have suffered alteration in some form, by injected humour, or randomised words which don't look even slightly believable.
نشانی وبگاه: http://joomlastars.co.in/
سه شنبه, 08 دی 1394 ساعت 06:43

دانلود و استفاده

اپلیکیشن موبایل بانک پاسارگاد، اپلیکیشن موبایل بانک ملی، اپلیکیشن موبایل بانک سامان، اپلیکیشن موبایل بانک اقتصاد نوین، اپلیکیشن موبایل بانک سپه، اپلیکیشن موبایل بانک آینده.

سه شنبه, 08 دی 1394 ساعت 06:43

دستگاه قابل حمل

عبارت‌است از از نرم افزارهایی که ارتباط مستقیم با پردازنده‎های سیستم عامل گوشی همراه دارند و مستقیماً درخواست‎های کاربران را انجام می‌دهند. اپلیکیشن ها در موبایل به صورت مستقیم .

جمعه, 15 آبان 1394 ساعت 10:45

نرم‌افزار کامپیوتری

کی دیگر از موارد اپلیکیشن موبایل می باشد. تمامی این ابزارها که در دسترس شما قرار گرفته اند اپلیکیشن موبایل نام دارند که ممکن است براساس نوع سیستم عامل یک گوشی همراه، برای اجرا نیازمند.

جمعه, 15 آبان 1394 ساعت 10:37

پخش دیجیتال

سیستم عامل مورد نیاز خود باشند مربوط به خود باشند. یک اپلیکیشن موبایل ممکن است بر پایه سیستم عامل اندروید باشد که به در این حالت به این نرم افزار اصطلاحاً اپلیکیشن اندروید می گویند. یا ممکن است.

جمعه, 15 آبان 1394 ساعت 08:50

شرکت اپل

در طول روز به استفاده از ابزارهای دیگری در گوشی همراه خود بپردازید. برای مثال ممکن است برای دنبال کردن رویدادهای ورزشی از اپلیکیشن موبایل شبکه سه استفاده کنید.

دوشنبه, 20 مهر 1394 ساعت 13:21

تبلت‌های اندروید

مثال شما ممکن است برای فعالیت های مالی بسته به حساب بانکی خود ممکن است از اپلیکیشن موبایل بانک ملت، اپلیکیشن موبایل بانک پاسارگاد، اپلیکیشن موبایل بانک ملی، اپلیکیشن موبایل.